Οι μαθητές θα πρέπει να:
- Διακρίνουν ότι η πρόσθεση και η αφαίρεση είναι αντίστροφες πράξεις και τις χρησιμοποιούν στην κατασκευή ενός αριθμού
- Αφαιρούν με τη μέθοδο του συμπληρώματος (πόσα θέλω από το 45 για να φτάσω στο 50)
- Αντιλαμβάνονται ότι ένας αριθμός μπορεί να εκφράζει το αποτέλεσμα μιας μέτρησης μήκους
- Εργάζονται κατά ομάδες των 4 στην επίλυση και κατασκευή προβλημάτων και στη διεξαγωγή παιχνιδιών
Παίζω με τις αφαιρέσεις
Ποιος αριθμός λείπει; (Συμπλήρωμα)
ΠΗΓΕΣ:emathima,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου